Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Spadek przychodów najpopularniejszego w Polsce operatora satelitarnego
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (2)
WASZE KOMENTARZE
Niestety polscy operatorzy telewizji poszli na ilość, a nie jakość. Widzowie chcą dziś atrakcyjnych filmów/seriali/dokumentów/sportu w 4K, a nie zapchajdziury od Winnickiego w SD. Większość niby płatnych kanałów tematycznych przerywa programy reklamami. Wielu gatunków/treści popularnych np. w Netflix ze świecą szukać w tradycyjnej telewizji (np. koreańskie filmy, japońskie anime czy dobrej jakości dokumenty -> w takim Discovery zastępowane przez płytkie reality). Zamiast 200 nijakich kanałów wolałbym 20 konkretnych (bez reklam, w dobrej jakości obrazu i dźwięku).
Stąd migracja tak wielu klientów z kablówek/platform do internetowych serwisów VOD.
Musieliby zlikwidować naziemną telewizję, a tak to nie przejdzie.