Telewizja2023-02-20
2

Spadek przychodów najpopularniejszego w Polsce operatora satelitarnego

KOMENTARZE (2)

WASZE KOMENTARZE

Niestety polscy operatorzy telewizji poszli na ilość, a nie jakość. Widzowie chcą dziś atrakcyjnych filmów/seriali/dokumentów/sportu w 4K, a nie zapchajdziury od Winnickiego w SD. Większość niby płatnych kanałów tematycznych przerywa programy reklamami. Wielu gatunków/treści popularnych np. w Netflix ze świecą szukać w tradycyjnej telewizji (np. koreańskie filmy, japońskie anime czy dobrej jakości dokumenty -> w takim Discovery zastępowane przez płytkie reality). Zamiast 200 nijakich kanałów wolałbym 20 konkretnych (bez reklam, w dobrej jakości obrazu i dźwięku).

Stąd migracja tak wielu klientów z kablówek/platform do internetowych serwisów VOD.

Q2023-02-20 10:05
00

Niestety polscy operatorzy telewizji poszli na ilość, a nie jakość. Widzowie chcą dziś atrakcyjnych filmów/seriali/dokumentów/sportu w 4K, a nie zapchajdziury od Winnickiego w SD. Większość niby płatnych kanałów tematycznych przerywa programy reklamami. Wielu gatunków/treści popularnych np. w Netflix ze świecą szukać w tradycyjnej telewizji (np. koreańskie filmy, japońskie anime czy dobrej jakości dokumenty -> w takim Discovery zastępowane przez płytkie reality). Zamiast 200 nijakich kanałów wolałbym 20 konkretnych (bez reklam, w dobrej jakości obrazu i dźwięku).

Stąd migracja tak wielu klientów z kablówek/platform do internetowych serwisów VOD.


Musieliby zlikwidować naziemną telewizję, a tak to nie przejdzie.

pasjonat2023-02-20 10:30
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas