Internet2011-03-30
2

Jak Signal został łowcą uśmiechów (case study)

KOMENTARZE (2)

WASZE KOMENTARZE

Lanie wody, dużo mądrych i modnych angielskich określeń ale właściwie to nie wiem, na czym polega ten rzekomy sukces i nowatorstwo - ot po prostu zrobili stronkę, profil na fejsie, parę aplikacji i trochę Adwordsów kupili a do tego mnóstwo reklamy w necie, prasie i TV. Jednym słowem kupa kasy a efekty mało namacalne.

radekmac2011-03-30 11:09
00

Dokładnie takie same są moje odczucia. Wydali zapewne mnóstwo kasy, a w zasadzie efekt chyba był marny. Liczby nie powalają.

dokładnie2012-09-27 15:24
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas