Reklama2014-03-25
6

Jakub Bierzyński: Polacy są odporni na reklamy, trzeba nowych pomysłów na promocję

KOMENTARZE (6)

WASZE KOMENTARZE

Podpowiem wam - reklam nikt nie ogląda!
Pasma reklamowe w Tv są tak długie, że wszyscy zmieniają kanał lub robią coś innego (czytają, parzą herbatę, kładą dzieci spać itd). Outdoory wiszą wysoko, więc ani piesi ani tym bardziej kierowcy ich nie widzą. Reklamy w internecie wycina się adblockiem - z powodu ich nachalności. Jesteście wszyscy po prostu kiepscy... wydaje wam się, że dużo, nachalnie i głośno przekłada się na skuteczność. Nic bardziej mylnego. Nie, nie podpowiem wam, które reklamy oglądam - a są takie. Nie na polskich kanałach tv.

Piotr2014-03-25 12:32
00

Jak widzę reklamę w tv, przełączam na inny kanał, jak słyszę w radio, udaję, że nie słyszę. Jestem zdania, że jak coś będę potrzebował, to sam poszukam wiadomości na temat mojego zainteresowania.

paweł wiercioch2014-03-25 13:03
00

Pale przegiela jedna reklama radiowa, w ktorej slychac syrene karetki i sugestie ze jesli nie zazyjesz naszego lekartwa to ty bedziesz nastepny!

Obrzydliwosc2014-03-26 14:29
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas