Biznes2017-12-12
14

Jakub Bierzyński: Polska branża spożywcza nie radzi sobie z marketingiem. Spada wartość wydatków na reklamę

KOMENTARZE (14)

WASZE KOMENTARZE

a może to tak jest, że branża spożywcza radzi sobie doskonale... bez marketingu? znaczy wszystko jest marketingiem, ale może bez kosztownego brandingu, konsultacji i "wsparcia" Domów Mediowych i Agencji...

Qq2017-12-13 08:58
00

Po cholerę płacić kilku cwaniakom dorabiającym do wszystkiego ideologię? Dobry produkt sprzeda się bez głupkowatych spotów i jeszcze głupszych analiz

Max2017-12-13 12:17
00

Po cholerę płacić kilku cwaniakom dorabiającym do wszystkiego ideologię? Dobry produkt sprzeda się bez głupkowatych spotów i jeszcze głupszych analiz

Max2017-12-13 12:17
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas