Reklama2014-03-19
9

Jakub Bierzyński: rynek reklamowy odbija się od dna. Rosną ceny

KOMENTARZE (9)

WASZE KOMENTARZE

Czy wspomniany wzrost cen, to informacja PR-owa dla nowego klienta Wedla, po ogłoszeniu wyników przetargu?

Otto2014-03-19 08:44
00

Jak to zwykle bywa, na naszym transparentnym rynku, gdzie zawsze wygrywa najlepszy, RTB żre jak głupie a właściciele mediów prześcigają się w udostępnianiu danych dotyczących zachowania internautów na swoich serwisach i otwierają swoje zasoby do sprzedaży aukcyjnej!

Progres in progres2014-03-19 08:48
00

tyle lat doświadczenia i konkluzje na poziomie przedszkola?

kick2014-03-19 15:21
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas