Reklama2016-06-27
2

Jan Cieślar podsumowuje Cannes Lions: nowy Herzog to tylko reklama

KOMENTARZE (2)

WASZE KOMENTARZE

Jako fan Herzoga i nowych technologii muszę przyznać, że "Lo and behold" jest złym filmem. Pełnym bzdur. Miny rozmówców Herzoga, gdy ten zadaje im pytanie "czy internet śni o internecie?" - bezcenne. Nie zwróciłem w ogóle uwagi na firmę NetScout, której rzekomo jest to reklama. Sugeruję popracować jeszcze nad tym "branded enterteinment".

szuszu2016-06-27 10:01
00

Jeśli chodzi o udział Polski: gdy zaczniemy tworzyć innowacyjne kampanie rozwiązując realne problemy marek to zaczną nas doceniać, a nie gdy będziemy udawać że coś wymyślamy tworząc pod nagrody jakieś Photos for life afer death of freedom.

Neck2016-06-27 15:39
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas