Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Jedna trzecia budżetów marketingowych może być zmarnowana z powodu kiepskich briefów
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (2)
WASZE KOMENTARZE
No to są sensacyjne wnioski ;)
Trzeba pomyśleć, napisać i jeszcze narazić się na pytania agencji, eh....
Po obydwu stronach brakuje merytorycznych kadr. Marketerzy to często ekonomiści w sytuacji udawania artystów, a agencje to często artyści z łapanki udający ekonomistów. Komunikacja reklamowa to najczęsciej wypadkowa tych póz ;-)