Reklama2021-10-14
2

Jedna trzecia budżetów marketingowych może być zmarnowana z powodu kiepskich briefów

KOMENTARZE (2)

WASZE KOMENTARZE

No to są sensacyjne wnioski ;)
Trzeba pomyśleć, napisać i jeszcze narazić się na pytania agencji, eh....

albinos2021-10-14 13:08
00

Po obydwu stronach brakuje merytorycznych kadr. Marketerzy to często ekonomiści w sytuacji udawania artystów, a agencje to często artyści z łapanki udający ekonomistów. Komunikacja reklamowa to najczęsciej wypadkowa tych póz ;-)

z klasą 2021-10-14 13:39
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas