Biznes2020-01-09
3

Jeronimo Martins i Media Expert z najmocniej zwiększyły wydatki reklamowe, na czele Aflofarm przed Lidlem (Top10)

KOMENTARZE (3)

WASZE KOMENTARZE

Przykre... w czołówce producent odmóżdżającej chemii

mike2020-01-09 11:45
00

muszę przyznać że lubie robić zakupy w media expert

antonina 2020-01-12 19:49
00

to w Polsce nie wydaje się na reklamę w internecie ?
...a nie, to Kantar nie potrafi zebrać danych
Po co prezentowac takie dane ?
co to za pozycja OOH i metro ?
Redakcja powinna wytłumaczyć

nikky2020-01-28 10:51
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas