PR2011-09-15
3

Joanna Pruszyńska: Nie można szufladkować PR

KOMENTARZE (3)

WASZE KOMENTARZE

"Już w 2006 roku spotkaliśmy się z praktyką domu mediowego, który negocjując dla naszego klienta plan mediowy „wymuszał” dodatkowe zamieszczanie informacji o ich produktach na stronach redakcyjnych. Media, w tym opiniotwórcze tytuły, również wychodzą z taką ofertą bezpośrednio do klientów. Próbowaliśmy to zmienić. Z naszym branżowym stowarzyszeniem ZFPR stworzyliśmy program „Media Transparency”, którego celem było nagłośnienia tego problemu i niezgodności prawnej takich praktyk z dyrektywą unijną" - Widać próby spełzly na niczym, bo jak widać P&G nadal używa tzw. darmowych PRów w pismach kobiecych a ZFPR i inne agencje kompletnie nic z tym nie robią.

*2011-09-15 09:48
00

A ten artykuł to niby co innego jak nie reklama firmy Headlines i jej klientów?!
I inne wywiady z właścicielką w prasie kobiecej, mające rozreklamować padającą agencję...
Dlaczego pani Pruszyńska tak ochoczo sypie nazwami swoich klientów? To jest właśnie darmowy PR....

nick2011-09-15 17:56
00

Joanna Pruszyńska: Nie można szufladkować PR
[url=http://www.parfex.eu/parfex/fit.php/][/url]

http://www.parfex.eu/parfex/fit.php/2015-06-11 21:04
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas