Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Joanna Pruszyńska: Nie można szufladkować PR
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
"Już w 2006 roku spotkaliśmy się z praktyką domu mediowego, który negocjując dla naszego klienta plan mediowy „wymuszał” dodatkowe zamieszczanie informacji o ich produktach na stronach redakcyjnych. Media, w tym opiniotwórcze tytuły, również wychodzą z taką ofertą bezpośrednio do klientów. Próbowaliśmy to zmienić. Z naszym branżowym stowarzyszeniem ZFPR stworzyliśmy program „Media Transparency”, którego celem było nagłośnienia tego problemu i niezgodności prawnej takich praktyk z dyrektywą unijną" - Widać próby spełzly na niczym, bo jak widać P&G nadal używa tzw. darmowych PRów w pismach kobiecych a ZFPR i inne agencje kompletnie nic z tym nie robią.
A ten artykuł to niby co innego jak nie reklama firmy Headlines i jej klientów?!
I inne wywiady z właścicielką w prasie kobiecej, mające rozreklamować padającą agencję...
Dlaczego pani Pruszyńska tak ochoczo sypie nazwami swoich klientów? To jest właśnie darmowy PR....
Joanna Pruszyńska: Nie można szufladkować PR
[url=http://www.parfex.eu/parfex/fit.php/][/url]