Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
JP Morgan Chase będzie się reklamował na pięciu, a nie 400 tysiącach stron internetowych. „Efekt taki sam”
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
Taka prawda o reklamie w internecie
Trochę dziwne że dopiero teraz do ludzi dochodzi ten fakt że reklama w internecie nie działa. Bo jest nachalna, głupia, bez refleksji i bez sensu. Tylko kup, kup, kup.... A to nudne. Brawo bank!
Nieprzemyślana reklama to spam, który zaśmieca przestrzeń użytkowników zainteresowanych innymi tematami. Dobrze, że coraz bardziej dba się o jakość i kontekstowość reklamy. W sumie reklama jest przydatna, lecz w nadmiarze i nieodpowiednim miejscu, może przynieśc odwrotny od zamierzonego skutek.