Internet2017-03-31
3

JP Morgan Chase będzie się reklamował na pięciu, a nie 400 tysiącach stron internetowych. „Efekt taki sam”

KOMENTARZE (3)

WASZE KOMENTARZE

Taka prawda o reklamie w internecie

Ale!2017-03-31 09:32
00

Trochę dziwne że dopiero teraz do ludzi dochodzi ten fakt że reklama w internecie nie działa. Bo jest nachalna, głupia, bez refleksji i bez sensu. Tylko kup, kup, kup.... A to nudne. Brawo bank!

Kamill2017-04-01 10:02
00

Nieprzemyślana reklama to spam, który zaśmieca przestrzeń użytkowników zainteresowanych innymi tematami. Dobrze, że coraz bardziej dba się o jakość i kontekstowość reklamy. W sumie reklama jest przydatna, lecz w nadmiarze i nieodpowiednim miejscu, może przynieśc odwrotny od zamierzonego skutek.

@reklamyArek2017-04-01 17:35
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas