Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Kampania „Nude for All” przełamuje stereotypy w reklamie bielizny
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (1)
WASZE KOMENTARZE
Aaaale ja jezdem guupi!
Jakie stereotypu? Że jedna grubsza? Tak se sziedze i myśle?
I se siedze i myśle... I minute siedze, i mysle i nic...
Pomyślałech sobie. Usiąge na klopie, to wymyślę! I prawda! Żem wymyslił! Heureka!
Stereotypy RASOWE! Że niby te staniki, to każdy jest pod inny KOLOR SKÓRY!
****
Na poważnie:
Skoro przez kilka minut nie domyśliłem się, jaki stereotyp jest przełamywany, to widać nie działam wedle tego stereotypu. I prawdopodobnie przeciętny Polak ani Polka też nie. W końcu jaki kolor ma mieć bielizna typu "nude"? Kolor ciała. I tyle. nic mniej, nic więcej.
Rozumiem, że w USA kwestie rasowe są istotne. Ale to nie jest stereotyp i uniwersalny. W Polsce odbiorca raczej zwróci uwagę, że druga od lewej jest mocno pulchna, a środkowa ma nieujarzmione włosy.
ps. IMO jest WIĘCEJ odcieni skóry niż siedem. Zrobić po siedem odcieni dla każdej rasy, to byłoby coś, czym by się można był pochwalić. A tak pozostało tylko reklamowe zadęcie.