Reklama2016-05-26
1

Kampania „Nude for All” przełamuje stereotypy w reklamie bielizny

KOMENTARZE (1)

WASZE KOMENTARZE

Aaaale ja jezdem guupi!
Jakie stereotypu? Że jedna grubsza? Tak se sziedze i myśle?
I se siedze i myśle... I minute siedze, i mysle i nic...
Pomyślałech sobie. Usiąge na klopie, to wymyślę! I prawda! Żem wymyslił! Heureka!
Stereotypy RASOWE! Że niby te staniki, to każdy jest pod inny KOLOR SKÓRY!

****

Na poważnie:
Skoro przez kilka minut nie domyśliłem się, jaki stereotyp jest przełamywany, to widać nie działam wedle tego stereotypu. I prawdopodobnie przeciętny Polak ani Polka też nie. W końcu jaki kolor ma mieć bielizna typu "nude"? Kolor ciała. I tyle. nic mniej, nic więcej.

Rozumiem, że w USA kwestie rasowe są istotne. Ale to nie jest stereotyp i uniwersalny. W Polsce odbiorca raczej zwróci uwagę, że druga od lewej jest mocno pulchna, a środkowa ma nieujarzmione włosy.

ps. IMO jest WIĘCEJ odcieni skóry niż siedem. Zrobić po siedem odcieni dla każdej rasy, to byłoby coś, czym by się można był pochwalić. A tak pozostało tylko reklamowe zadęcie.

ała2016-05-26 23:54
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas