Reklama2010-05-11
4

„Kasa za jeden uśmiech” w kampanii Helleny (wideo)

KOMENTARZE (4)

WASZE KOMENTARZE

No tak, cos mi to przypomina... Raczej nie przypuszczam, zeby ani klient ani agencja nie zaliczali sie do grona 20 mln uzytkownikow, ktorzy obejrzeli chyba najpopularniejszego virala swiata wyprodukowanego dla T-Mobile :)

http://www.youtube.com/watch?v=VQ3d3KigPQM

Zastanawiam sie, gdzie jest granica "kreatywnego copy-paste" i kto jej powinien pilnowac - klient, czy agencja?

never2windy2010-05-11 08:06
00

no comments

drugstore2010-05-11 09:33
00

straszna kopia

hat2010-05-11 10:38
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas