Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Katarzyna W. na topowej okładce wśród dzienników w 2013 r.
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (1)
WASZE KOMENTARZE
O sprzedaży tych dwóch numerów "Gazety Wyborczej" nie zdecydowały ani twarze Dorocińskiego i Jakubika, ani zamieszczone pod nimi czołówki. Odpowiedzi trzeba szukać nad logo gazety: w te dwa dni publikowała ona sprawdziany szóstoklasisty. Jeśli jakość rozważań dotyczących pozostałych tytułów jest równie wysoka, to nie nazywałbym tego tekstu analizą.