Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
"Każdy biegacz ma swój powód" w nowej kampanii New Balance
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (1)
WASZE KOMENTARZE
Dzisiaj to obuwie plebsu i pospólstwa. Nigdy nie identyfikowałem się z żadną marką, chociaż oczywiście jedne postrzegam lepiej inne gorzej pod względem jakości ale i tego co o nich wiem nt etyki prowadzenia się, niemniej dysponując nieograniczonym budżetem na pewno nie kupiłbym BMW, Audi, właśnie tych kapci. Nosi się tak po prostu dzicz bez zasad z jaką nie chciałbym być kojarzony.
Pani z reklamy ma buzię typową dla KODziar czy innych alkoholiczek, które w zbyt obfitej ulewie upratrują sprawstwa PiS.