Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
KBR - doświadczenie i innowacje
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (2)
WASZE KOMENTARZE
Trzeba skończyć z dyskryminacją osób najstarszych i zacząć badać słuchalność radia wśród osób po 75 roku życia...
1. KBR powstał z Komitetu Technicznego - po wyrugowaniu Polskiego Radia. Nie te same interesy?
2. W badaniu ważnym jest dobór próby i ważenie. Jak "jednego delikwenta" pomnoży się razy kilka czy kilkanaście - to wynik też może być przewidywalny?
3. Co z nadreprezentacjami? Czy przypadkiem nie robi się większej liczby badań tam, gdzie nas szczególnie słuchają, np. po ostatniej akcji promocyjnej w terenie?
Tego zabrakło w tym promocyjnym artykule!