Reklama2018-10-19
3

KER: reklama akcji „Miejsca ze smakiem” wódki Saska nie jest reklamą alkoholu

KOMENTARZE (3)

WASZE KOMENTARZE

Dziwne rozstrzygnięcie KER. Przecież chociażby w przytoczonym w artykule wpisie blogerki jedynym brandem, który można ustalić jest właśnie nazwa rzeczonej wódki.

Piotr S.2018-10-19 07:43
00

"Przez reklamę napojów alkoholowych należy rozumieć:
- publiczne rozpowszechnianie znaków towarowych napojów alkoholowych lub symboli graficznych z nimi związanych,
- publiczne rozpowszechnianie nazw i symboli graficznych przedsiębiorców produkujących napoje alkoholowe, nieróżniących się od nazw i symboli graficznych napojów alkoholowych, służące popularyzowaniu znaków towarowych napojów alkoholowych"

Z zapisów powyżej wynika wprost, że rozpowszechnianie nazwy Saska, to reklama alkoholu.

CBDU

Andreas2018-10-19 20:06
00

Zacznij zarabiać już teraz .... Uzyskaj więcej czasu dla swojej rodziny, wykonując zadania, które wymagają tylko posiadania komputera i dostępu do Internetu i możesz mieć to w domu. Zacznij zarabiać od 8216 $ do 10358 $ na tydzień. Nie moggę uwierzyć, jak łatwo było, gdy go wypróbowałem. Oto, co robię. Kliknij na to przejdź do zakładki tech, aby uzyskać więcej szczegółów ...

.......... ❥❥❥ ❥❥ ❥❥❥ www.CashPay40.Com

Caitlin Sutton2018-10-20 13:19
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas