Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Kierowcy najczęściej zauważają nośniki outdoorowe 12x3 i 6x3 m
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (1)
WASZE KOMENTARZE
Sami siebie oszukujecie. Codziennie jeżdżę samochodem, mijam dziesiątki (a może setki) różnych reklam outdorowych i nie pamiętam ŻADNEJ z nich. Jadąc przez Warszawę w szczycie nie da się oderwać wzroku od jezdni i kontemplować waszych reklam, jak już czasem stojąc w korku oczy oderwę to ze zdumieniem zauważam że wyrastają nowe budynki...
Porównywanie jazdy samochodem do symulatora jest śmieszne - człowiek w symulatorze ma świadomośc symulatora i może się porozglądać, co też oni wymyślili. Jadąc jak dorożkarski koń codziennie tą samą trasą do domu nie podnosi się wzroku na mijane reklamy.