Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Wpływy Grupy Kino Polska TV wzrosły w III kwartale o 23 proc. dzięki Filmboxowi i licencjom, w dół Stopklatka i Zoom TV
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
Ogladam czasem z ciekawości te kanały. Jest kilka ciekawych propozycji. Widać że każdy z nich jest sprofilowany z głową. Można wyobrazić sobie jaki widz to będzie oglądał. Najciekawszy repertuar z wymienionych ma moim zdaniem Kino Polska. Z kolei Zoom stał się trochę freakowy. W dobrym tego słowa znaczeniu. Niby oferta dla kobiet z małych miast, ale nie jest ciamciaramcia, czasem mrocznie, czasem z pazurem. Nie jest to głupie.
Przez pandemię rynek reklamy się trochę zwężył przez co te minusy na Stopklatka TV i Zoom TV. Oby wszystko niebawem wróciło do normy. Te dwie naziemne stacje widać inwestują w ramówkę i emitują ciekawe programy i filmy. Trzymam kciuki by wszystko wróciło do normy.
Złoty pomysł na biznes... Założyć kanał oparty na powtórkach Klossa i Ogniem i Mieczem, i tłuc kapuchę. Mój szacunek...