Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Klara Banaszewska: Presja na obniżenie kosztów w branży PR i duża rotacja w agencjach mogą wpłynąć na tempo rozwoju
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (2)
WASZE KOMENTARZE
"W branży PR poszukuje się osób, które z jednej strony dobrze rozumieją biznes i są w stanie odpowiedzieć na jego potrzeby, a z drugiej – świetnie piszą, czują nowe technologie i media społecznościowe, a jednocześnie są świadomi zmian zachodzących w mediach tradycyjnych. Coraz trudniej znaleźć i utrzymać takich ludzi. "
Piękny i wzniosły storytelling, należy go jednak włożyć miedzy bajki - Problemem nie są odpowiedni ludzie z doświadczeniem, wiedzą i lekkim piórem tylko marne zarobki jakie oferują agencje PR takim specjalistom. W efekcie zamiast eksperta przyjmują praktykanta, który zadowoli się 2000 brutto bez umowy i świadczeń.
Cała branża PR stoi stażystami. Ale młodzi ludzie nie dają się już dymać i takie panie Klary zamiast spać do 10.00 będą zap... same. A bylo tak pięknie...