PR2017-01-16
2

Klara Banaszewska: Presja na obniżenie kosztów w branży PR i duża rotacja w agencjach mogą wpłynąć na tempo rozwoju

KOMENTARZE (2)

WASZE KOMENTARZE

"W branży PR poszukuje się osób, które z jednej strony dobrze rozumieją biznes i są w stanie odpowiedzieć na jego potrzeby, a z drugiej – świetnie piszą, czują nowe technologie i media społecznościowe, a jednocześnie są świadomi zmian zachodzących w mediach tradycyjnych. Coraz trudniej znaleźć i utrzymać takich ludzi. "
Piękny i wzniosły storytelling, należy go jednak włożyć miedzy bajki - Problemem nie są odpowiedni ludzie z doświadczeniem, wiedzą i lekkim piórem tylko marne zarobki jakie oferują agencje PR takim specjalistom. W efekcie zamiast eksperta przyjmują praktykanta, który zadowoli się 2000 brutto bez umowy i świadczeń.

QANET2017-01-17 15:01
00

Cała branża PR stoi stażystami. Ale młodzi ludzie nie dają się już dymać i takie panie Klary zamiast spać do 10.00 będą zap... same. A bylo tak pięknie...

Pani kasia2017-01-18 18:25
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas