Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Kodeks etyki influencer marketingu do końca I kwartału 2024 roku
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (10)
WASZE KOMENTARZE
Przecież dokładnie rok temu zrobiło to IAB z branżą i UOKiK. IAA śpicie?
Przecież IAB ma już kodeks praktycznie napisany. Wymyślili to w dniu jak wybuchła pandora gate. Teraz opracowują procedury zgłaszania się do kodeksu, zgłaszania naruszeń itp. Zaraz zaczną to konsultować z Radą Reklamy i branżą. Po co wyważać otwarte drzwi?
Już widzę tabuny influenserów rzucających się na ten "kodeks" i wkuwających go na pamięć