Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Branży PR potrzebny jest nowy kodeks etyki, bo zmieniły się narzędzia komunikacji, a kary będą odstraszać
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (2)
WASZE KOMENTARZE
kodeks... czy warzywniaki mają swój kodeks... ? są chyba ogólne regulacje prawne obejmujące otoczenie agencji. wystarczy ich przestrzegać...no i zwykła ludzka przyzwoitość nadal w cenie
nowy kodeks : ))) Chyba pierwszy, bo z etyką to towarzystwo wzajemnej adoracji ma tyle wspólnego co psia qpa z higieną.
Kolesiostwo się obudziło jak już sami klienci widzą to bagno i metody działania.
Pojedźcie sobie do Anglii na zmywak na 2 tygodnie i sprawdźcie jak tam to działa i jak sie sama branża pilnuje.