Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Komisja Etyki Reklamy: „łóżkowy” spot Toyoty bez dyskryminacji kobiet i demoralizacji
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (2)
WASZE KOMENTARZE
Dla rzetelności informacji wartoby dać linka do opisywanej reklamy. Jest dostępna np. tu:
https://www.youtube.com/watch?v=XNmDl-y4uok
Znam tę reklamę. I filmy Barei. Widać, a raczej słychać, jak byk, że scenka w spocie wzorowana jest na (faktycznie) łóżkowej scence z "Misia" - Ochódzķi z głupiutką Aleksandrą (ta od " ja taka nieubrana jestem"). Jak się ma takie "inspiracje" z Barei, to tudno się dziwić, że kobiety czują sie tym spotem obrażane. Zwłaszcza, gdy się jeszcze tłumaczy, że kobieta w spocie jest właśnie przedstawiona jako zaradna itp. To nieudana reklama i tyle. Lepiej niech Toyota zadziała PR-owo, nim Polki zostawią ją dla równościowego, szwedzkiego Volvo :)