Reklama2015-03-25
2

Kompania Piwowarska wybrała 11 agencji do obsługi BTL-owej

KOMENTARZE (2)

WASZE KOMENTARZE

Hahaha!
Pewnie będą robić wewnętrzne konkursy i agencje będą się biły jak głupie, a zdecyduje cena.
No powiedzcie, nie mam racji?

A z tych agencji to tylko Data i IQ mają ugruntowaną pozycję, inne to nawet dopiero co powstałe twory.

jack ham2015-03-25 16:48
00

@jack ham

Albo będzie tak, że skoro jest 10 marek - to przypada mniej więcej jedna marka per agencja albo, jak tłumaczy p. Aleksandra - dana agencja będzie odpowiadać za to, w czym ma najlepsze kompetencje (jedna od komunikacji, druga od shoppera, kolejne od produkcji, hostess, konkursów itp).
Ponieważ koszty naprawy "obsługi" przez pseudoagencje i utracone udziały znacząco przewyższają koszty współpracy z dobrą agencją - cena przy pierwotnym wyborze agencji to teraz bardziej decyduje na bazarku w Raszynie. Tak to się odbywa w wielu korporacjach.

A co do agencji - jak być poszukał - to wiele z tych agencji istnieje już trochę dłużej na rynku (choćby nairobia, która wcześniej nazywała się sales force 1), a w większości znajdują się w nich ludzie, którzy doświadczenie zdobywali przez lata w innych agencjach, więc staż agencji niewiele ma tu znaczenia.

Podsumowując jack ham - nie masz racji.

jack nieham2015-03-28 14:37
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas