Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Kompania Piwowarska wybrała 11 agencji do obsługi BTL-owej
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (2)
WASZE KOMENTARZE
Hahaha!
Pewnie będą robić wewnętrzne konkursy i agencje będą się biły jak głupie, a zdecyduje cena.
No powiedzcie, nie mam racji?
A z tych agencji to tylko Data i IQ mają ugruntowaną pozycję, inne to nawet dopiero co powstałe twory.
@jack ham
Albo będzie tak, że skoro jest 10 marek - to przypada mniej więcej jedna marka per agencja albo, jak tłumaczy p. Aleksandra - dana agencja będzie odpowiadać za to, w czym ma najlepsze kompetencje (jedna od komunikacji, druga od shoppera, kolejne od produkcji, hostess, konkursów itp).
Ponieważ koszty naprawy "obsługi" przez pseudoagencje i utracone udziały znacząco przewyższają koszty współpracy z dobrą agencją - cena przy pierwotnym wyborze agencji to teraz bardziej decyduje na bazarku w Raszynie. Tak to się odbywa w wielu korporacjach.
A co do agencji - jak być poszukał - to wiele z tych agencji istnieje już trochę dłużej na rynku (choćby nairobia, która wcześniej nazywała się sales force 1), a w większości znajdują się w nich ludzie, którzy doświadczenie zdobywali przez lata w innych agencjach, więc staż agencji niewiele ma tu znaczenia.
Podsumowując jack ham - nie masz racji.