Reklama2020-03-20
8

DDB Warszawa dzieli się strategią dla marek w czasie kryzysu wywołanego pandemią

KOMENTARZE (8)

WASZE KOMENTARZE

"Wyciągnij dłoń do ludzi" powinno być w cudzysłowie. :D

hmmm2020-03-20 09:26
00

Ooo, zostałem powalony - jakie to szlachetne i wzniosłe! A potrzebne, jak żyrafie imadło albo zającowi dzwonek. Siedzieli korpoludzie i wymyślili...Żenada jakaś...

Nicky2020-03-20 18:12
00

takie tam gdybanie w tych prognozach.

Axel2020-03-20 21:24
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas