Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Player zlikwidował pakiety 90-dniowe
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
Promocja na pakiet półroczny dalej jest dużo droższa niż wcześnie promocje na cały rok z góry. Za takie pieniądze dużo bardziej opłaca się Amazon Prime.
Ja nie przedłużyłem swojej subskrypcji Playera i pewnie już tego nie zrobię (oferta i jakość techniczna nie są warte aż takich pieniędzy).
Rok temu zapłaciłem 39 zł za cały rok a teraz 40zl za pół roku? Rezygnuje
Do tej pory korzystałem z rocznej subskrypcji z kanałami TV w cenie 240 zł (miesięcznie to 20 zł). Pozostało mi jeszcze ok. pół roku. Jeśli do tego czasu subskrypcje roczne nie wrócą do oferty, to moim naturalnym procesem będzie zrezygnowanie z usługi i wybranie innej oferty, u innego usługodawcy. Póki co nagrywam niektóre interesujące mnie treści, aby mieć do nich dostęp po wygaśnięciu doładowania. Tak więc obecna polityka Warner Bros. Discovery jest samobójcza i jeśli nie zmieni kierunku, to już niedługo z Playera odpłynie co najmniej 2/3 subskrybentów.