Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
283 tys. osób oglądało nowy codzienny program „Zakup w ciemno”, cykl podniósł wyniki TTV
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
A większość tych handlarzy przyjezdza bmw.
Udawana ustawka, kalka zachodnich produkcji tego typu. Dobór uczestników też skrojony pod statystycznego widza TTV.
Skąd oni wzięli takich buraków i wieśniaków