Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Konkurs na nowe hasło napoju Black, 10 tys. dolarów dla zwycięzcy
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
Warto mieć na uwadze, że wg regulaminu, organizator kładzie łapę na autorskich prawach majątkowych do wszystkich zgłoszeń. Niezależnie od tego, czy którekolwiek nagrodzi.
WHITE ENERGY DRINK
Laureat otrzyma nagrodę po podpisaniu oświadczenia o przeniesieniu praw autorskich. Uczestników niebędących Laureatami zagadnienie to nie dotyczy. Zapisy regulaminu zostały zmienione tak, aby nikt nie miał wątpliwości co do kwestii odpłatnego nabycia przez FoodCare praw autorskich do sloganu, który zwycięży w konkursie i zostanie wykorzystany dla marki Black.