Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Konsumenci skłonni odwdzięczyć się markom za dobry marketing mobilny
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
Ludzie, na co nam dane światowe?
na ja to wolalbym aby mi telefon nie gadal -teraz przechodzisz obok sklepu,gdzie
sa twoje ulubione majtki w promocji :),
natomiast chcialbym aby reklama zawierala nazwe produktu i cene,bo to zestawie
nie jest dopiero atrakcyjne,zebym nie musial pytac,czyli nawiazywac osobistego
kontaktu ze sprzedawca,bo ja nie lubie gadac w sklepie
Jak marka promuje się w inteligentny a nie nachalny sposób to nic dziwnego że się ją lubi, ja tak mam na fb - mało którą stronę lubię, ale Heyah po wprowadzeniu epikura, nie mogłem się powstrzymać :)