Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Krajowy Instytut Mediów kończy pilotaż badania założycielskiego
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (2)
WASZE KOMENTARZE
To jest to badanie, które ma być lepsze od radiotracka (7 tys wywiadów miesięcznie) i Nielsena (3500 urządzeń, prawie 10 tys osób)? Niezwykle rzetelne
KIM, to skok na kasę, bandy kolesiów. Póki PiS przy władzy wyczesza dużą kasę.