Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Krwawe obrazy w kampanii o bezpieczeństwie w ruchu drogowym. „Tego rodzaju reklamy muszą być brutalne”
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (1)
WASZE KOMENTARZE
Największym minusem tych wszystkich kampanii jest zbytnie podobieństwo do klipów reklamowych, wobec czego nikt nie zwraca na nie uwagi, nawet w oddzielnym paśmie od reklam (ale często po sobie). To powinny być proste komunikaty, w stylu "uwaga! czy wiesz, że..." - do dzisiaj na przykład większość kierowców nie wie, na czym polega wyprzedzanie na przejściu dla pieszych i bezpośrednio przed nim w mieście i kilku pasach w tym samym kierunku. Może o tym zrobić by kampanię w stylu filmów szkoleniowych ze szkoły nauki jazdy?