Reklama2021-07-12
1

Krwawe obrazy w kampanii o bezpieczeństwie w ruchu drogowym. „Tego rodzaju reklamy muszą być brutalne”

KOMENTARZE (1)

WASZE KOMENTARZE

Największym minusem tych wszystkich kampanii jest zbytnie podobieństwo do klipów reklamowych, wobec czego nikt nie zwraca na nie uwagi, nawet w oddzielnym paśmie od reklam (ale często po sobie). To powinny być proste komunikaty, w stylu "uwaga! czy wiesz, że..." - do dzisiaj na przykład większość kierowców nie wie, na czym polega wyprzedzanie na przejściu dla pieszych i bezpośrednio przed nim w mieście i kilku pasach w tym samym kierunku. Może o tym zrobić by kampanię w stylu filmów szkoleniowych ze szkoły nauki jazdy?

kierowca2021-07-12 10:27
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas