Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Krytyka wiosennej ramówki Polskiego Radia. „Radio bez osobowości”
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (74)
WASZE KOMENTARZE
Tak, szczególnie Trójki.
Już za samo niewypełnienie misji wzrostu słuchalności prezes powinna dawno zniknąć z PR. To była jej główna zapowiedź.
To co oni muwią to nie prawda. Wewnętrzne badania pokazują, że już nastąpiło odbicie i liczba słuchaczy stopniowo zaczyna wzrastać. Najbardziej rośnie udział wśrud menedżerów i inteligencji z dużych miast.