PR2013-07-01
6

Kryzys w public relations. Agencje muszą postawić na nowe specjalizacje (opinie)

KOMENTARZE (6)

WASZE KOMENTARZE

PR to kierunek zawodowy, który powstał po to by dać robotę tym, którzy mają coś do powiedzenia, ale niekoniecznie ktoś chce ich słuchać. Sęk w tym, że z biegiem czasu, PR niepotrzebnie okrzyknięto nowym zawodem, bo w gruncie rzeczy uprawiać go może każdy, podobnie jak dziennikarstwo. Nagle wszystkie firmy zachciały mieć PRowców, wszyscy politycy, wszystkie instytucje, nawet blogi internetowe...lekka przesada. Co ma umrzeć to i tak zdechnie.

Znaffca2013-06-30 22:45
00

A to dziwne... Z tymi starymi wygami, z uzyskaniem właśnie od nich informacji mam najwięcej kłopotu. Wolę pracować z mniejszymi. Oni reagują błyskawicznie.

Dorota Z. / dziennikarz2013-07-01 07:59
00

JaK kto ma troche oleju w głowie i dobrze wyktszatcenie i troche wyczucia i kultury to jest najlepszym swoim PR-owcem. To jest najwiekszy humbug ostatnich czasów ten cały PR...:-))) i dzis ta bańka powoli zaczyna pękać :-) albo juz pekł,a a gdy dodamy do tego kryzys - wszystko staje sie jasne.

PijaPija2013-07-01 09:48
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas