Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Krzysztof Szultka dyrektorem marketingu sieci sklepów POLOmarket
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (2)
WASZE KOMENTARZE
ha ha! A to ciekawe, Neonet nie miał żadnej prawdziwej kampanii reklamowej, tylko POS-owe pierdółki.
Bardzo proszę o interwencję Polo Ustka , ponieważ pracowników chodzących między regałami kilka osób a obsługuje 1-Jedna osoba a wkolejce około 30 osób i żadna nie pomaga Pani obsługujące kolejkę masakr co w Ustce się dzieje ,czekamy na poprawę obsługi ! ! ! Pilne ! ! !