Reklama2015-05-22
2

Krzysztof Szultka dyrektorem marketingu sieci sklepów POLOmarket

KOMENTARZE (2)

WASZE KOMENTARZE

ha ha! A to ciekawe, Neonet nie miał żadnej prawdziwej kampanii reklamowej, tylko POS-owe pierdółki.

dogfog2015-05-22 17:56
00

Bardzo proszę o interwencję Polo Ustka , ponieważ pracowników chodzących między regałami kilka osób a obsługuje 1-Jedna osoba a wkolejce około 30 osób i żadna nie pomaga Pani obsługujące kolejkę masakr co w Ustce się dzieje ,czekamy na poprawę obsługi ! ! ! Pilne ! ! !

Stanley2021-12-16 12:47
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas