Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
„Która żona” w kampanii Seata Leon nie dyskryminuje kobiet
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (2)
WASZE KOMENTARZE
No i co z tego...jak i tak wiele kobiet czuje sie urazonych tą reklamą. ja już nigdy Seata nie kupię a koleśiów w Seatach od czasów tej reklamy - uważam za frajerów. I bynajmniej nie jestem w tym odosobniona. I co z tego, ze jest taki werdykt- liczy sie to co myslą i czują ludzie.
Ta reklama kultywuje niedobrą praktykę. I nie chodzi tu o zdrady mężczyzn, czy opuszczanie czterdziestoletnich żon dla młodszych kobiet, ale o społeczne przyzwolenie - taki przekaz utrwala, że nie ma w tym nic złego. Dlatego ta reklama jest szkodliwa. Myślałem, że czasy się zmieniły, a PR i marketingowcy wraz z nimi. Widać, bardzo się myliłem.