Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
L'Oreal Polska kontra Oceanic: reklama AA Eco z hasłem „Czuła natura nie uczula” wprowadzała w błąd
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
Jestem żywym przykładem tego, że kosmetyki AA moga uczulać. Mnie uczulają, i to bardzo, dlatego nie moge ich używać.
to prawda, słabe te kosmetyki
Kto potrafi odczytać skład chemiczny kosmetyków lub wpadł na to, by sprawdzić, czym one są i jaką pełnią funkcje w słoiczku, przyjrzy się cenie i praktykom koncernowym ten szybko przytomnieje i uważa na loreminy. Osobiście wolałabym mieć zmarchy jak Wielkie Rowy Afrykańskie, niż się w tym babrać. Jestem warta więcej:)
AA i AA ECO to różne linie kosmetyków.
Za pierwszą także nie przepadam, druga jest REWELACYJNA.