Reklama2015-12-02
6

L’Oreal Polska wybiera w internecie Value Media w miejsce ZenithOptimedia Group

KOMENTARZE (6)

WASZE KOMENTARZE

Wake up call dla tradycyjnych domów mediowych. Wyspecjalizowane agencje zaczynają przejmować dotąd zarezerwowany dla Was biznes.... Brawo Value!

Czesiek2015-12-02 07:55
00

jaki wake up call? ;-) sieciówki będą sieciówkami ten wypadek przy pracy nikogo nie obudzi, i dobrze dla nas mniejszych ;-)

Józwa Butrym bez nogi2015-12-02 10:38
00

@Czesiek

Nie za bardzo wiem w czym Value jest bardziej wyspecjalizowane niż sieciówki...

trolololo2015-12-02 22:12
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas