Reklama2013-10-09
10

Łączenie dziennikarstwa z reklamą to droga bez powrotu?

KOMENTARZE (10)

WASZE KOMENTARZE

Dziennikarstwo i etyka w dzisiejszych czasach już dawno się rozjechały. Dlatego warto bronić wszystkiego, co jeszcze do niej nawiązuje. Sprzedanie się dziennikarza do reklamy to upadek. Kropka. To prawda, że dzisiaj i prasa i radio i telewizja sprzedają się czasem bardzo tanio i brzydko. W imię przetrwania wrzucając etykę do kosza. Ale firmę można zmienić. Człowiek zostaje. Z wyborami, jakich dokonał.

See2013-10-09 07:23
00

W artykule chodzi chyba o Jerzego Kapuścińskiego a nie Ryszarda?

tantymon2013-10-09 08:29
00

Kolega Prokop nie tylko jest pazerny na pieniądze ale w dodatku nie wie, co znaczy słowo hipokryzja. Chyba chodziło mu o to, że koledzy mu zazdroszczą kasy z reklamy i dlatego go krytykują...Chciwy burak.

czarpo2013-10-09 09:09
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas