Telewizja2017-01-02
3

Lars Buschom: Polski rynek teleshoppingu wciąż ma ogromny potencjał

KOMENTARZE (3)

WASZE KOMENTARZE

Wizje ciekawe. Jednak teleshopping w Polsce z punktu biznesowego coś nie może się przyjąć w przypadku samodzielnych kanałów. Niby mieliśmy Top Shop dzielący z Polonią 1, ale ograniczono. Był TV Market - nie ma. Mieli mieć swój kanał. Również się nie udało. Były Promocja.tv czy Podróże.tv, które zbankrutowały. Mango jakimś cudem się trzyma mocno. W Wielkiej Brytanii czy w Niemczech natomiast ma się chyba bardzo dobrze, skoro niektóre firmy mają po kilka kanałów. W tym najbardziej znany chyba QVC. Ostatnio wystartowali we Francji, a sam przekaz do tego jest KODOWANY. W Niemczech nawet jeden kanał telezakupowy wystartował w Ultra HD! Dziwne, ale widocznie na tyle to jest tam opłacalne. W Polsce to jest duża nisza na rynku. Nie każdemu się podobają te telezakupy. Jednak widocznie ludzie kupują! Skoro to się trzyma i istnieje od tylu lat do dnia dzisiejszego i ma się chyba dobrze.

Emil.2017-01-02 09:02
00

Mango 24 to najlepszy i najbardziej wiarygodny kanał Grupy TVN.

umiarkowany i rozsądny2017-01-02 10:03
00

Póki istnieje TV republika, Polonia1 i jeszcze Superstacja to Telezakupy moga sobie istnieć spokojnie.

paw2017-01-02 10:51
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas