Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Lars Buschom: Polski rynek teleshoppingu wciąż ma ogromny potencjał
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
Wizje ciekawe. Jednak teleshopping w Polsce z punktu biznesowego coś nie może się przyjąć w przypadku samodzielnych kanałów. Niby mieliśmy Top Shop dzielący z Polonią 1, ale ograniczono. Był TV Market - nie ma. Mieli mieć swój kanał. Również się nie udało. Były Promocja.tv czy Podróże.tv, które zbankrutowały. Mango jakimś cudem się trzyma mocno. W Wielkiej Brytanii czy w Niemczech natomiast ma się chyba bardzo dobrze, skoro niektóre firmy mają po kilka kanałów. W tym najbardziej znany chyba QVC. Ostatnio wystartowali we Francji, a sam przekaz do tego jest KODOWANY. W Niemczech nawet jeden kanał telezakupowy wystartował w Ultra HD! Dziwne, ale widocznie na tyle to jest tam opłacalne. W Polsce to jest duża nisza na rynku. Nie każdemu się podobają te telezakupy. Jednak widocznie ludzie kupują! Skoro to się trzyma i istnieje od tylu lat do dnia dzisiejszego i ma się chyba dobrze.
Mango 24 to najlepszy i najbardziej wiarygodny kanał Grupy TVN.
Póki istnieje TV republika, Polonia1 i jeszcze Superstacja to Telezakupy moga sobie istnieć spokojnie.