Reklama2014-10-20
3

„Liczą się ludzie” - życiowe marzenia w kampanii ING Banku Śląskiego (wideo)

KOMENTARZE (3)

WASZE KOMENTARZE

A skąd wirtualnemedia.pl ma takie doniesienia, że to niby GoldenSubMarine odpowiada za digital? Śmiechu warte...

Serio?2014-10-20 09:13
00

Hm.. nie uważacie, że akcja łudząco podobna do tej organizowanej przez Idea Expert (dla większej idei)? tylko tutaj chodziło o oszczędzanie…

Adam2014-10-29 17:11
00

Reklamę "sweter od Marylki" zdjąć !!!!
Najgorsza reklama w TV.
Wcześniejsze dotyczące banku OK.

Lili2015-01-07 22:56
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas