Reklama2018-04-27
3

„Więcej na radość z życia” i autentyczni klienci zamiast Okrasy i Ładochy w reklamach Lidla

KOMENTARZE (3)

WASZE KOMENTARZE

a moze by tak Lidl zadbal o to że to jaka cena wisi na półce ma obowiązywać też przy kasie a nie że wiecznie na rachunku/przy kasie okazuje się cos innego!!! Co zakupy to potem na rachunku inna cena produktu niż na półce!!!!

Kupiec2018-04-27 11:38
00

Jedyna kampania udana to był Pascal kontra Okrasa z naciskiem na Pascala , Okrasa nie dał rady sam a tym bardziej z Ładochą czy Wellman

Dawid2018-04-29 17:16
00

No , nareszcie!

AWA2018-04-29 18:13
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas