Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
„Więcej na radość z życia” i autentyczni klienci zamiast Okrasy i Ładochy w reklamach Lidla
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
a moze by tak Lidl zadbal o to że to jaka cena wisi na półce ma obowiązywać też przy kasie a nie że wiecznie na rachunku/przy kasie okazuje się cos innego!!! Co zakupy to potem na rachunku inna cena produktu niż na półce!!!!
Jedyna kampania udana to był Pascal kontra Okrasa z naciskiem na Pascala , Okrasa nie dał rady sam a tym bardziej z Ładochą czy Wellman
No , nareszcie!