Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Cztery agencje w przetargu reklamowym Lidla
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (2)
WASZE KOMENTARZE
Dlaczego w Lidlu klient, np. babcia, ma wyciągać, obracać, ciężkie kartony z pomarańczami, ziemniakami czy pomidorami, by - na nie wiadomo którym boku kartonu - z lupa, szukac na nalepce kraju pochodzenia???? Zgodnie z prawem Unii Europejskiej sklep ma OBOWIĄZEK podawać kraj pochodzenia, a nie narzucać klientowi obowiązek samodzielnego przestawiania ciężkich kartonów !!!
Dodatkowo: jesli cos wtedy spadnie, np. 5 kg skrzynka malin z Marko, to oczywiście dyskont bierze na siebie straty?!
Lewandowske to nie antyreklama??