Reklama2023-11-28
2

Cztery agencje w przetargu reklamowym Lidla

KOMENTARZE (2)

WASZE KOMENTARZE

Dlaczego w Lidlu klient, np. babcia, ma wyciągać, obracać, ciężkie kartony z pomarańczami, ziemniakami czy pomidorami, by - na nie wiadomo którym boku kartonu - z lupa, szukac na nalepce kraju pochodzenia???? Zgodnie z prawem Unii Europejskiej sklep ma OBOWIĄZEK podawać kraj pochodzenia, a nie narzucać klientowi obowiązek samodzielnego przestawiania ciężkich kartonów !!!

Dodatkowo: jesli cos wtedy spadnie, np. 5 kg skrzynka malin z Marko, to oczywiście dyskont bierze na siebie straty?!

jhg2023-11-28 20:35
20

Lewandowske to nie antyreklama??

Lump wyborca ppisu2023-11-30 18:25
10
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas