Reklama2019-02-26
5

Lidl testuje koncept „Kupuję nie marnuję” i sprzedaje taniej wczorajsze pieczywo

KOMENTARZE (5)

WASZE KOMENTARZE

Chyba Amica już miała „Przechowuje nie marnuje” coś w agencji się nie postarali i poszli po najmniejszej linii oporu...

Marek2019-02-26 08:13
00

Dobry pomysł!

Karboksylowy2019-02-26 08:15
00

No w końcu. To ile jedzenia jest wyrzucone to jest skandal. Każdy sklep powinien takie coś wprowadzić.

Adam0232019-02-26 08:15
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas