Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Lidl wydaje dwa razy więcej na reklamy od Biedronki. Kaufland mocno w górę, Tesco w dół
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
2 błędy w samym tytule artykułu - masakra
Jest indoor z jakimiś pomijalnymi liczbami, a nie ma internetu?
nie dziwię się wydatkom Lidla, skuteczna strategia sieci po zeszłorocznych aferach z Ryneczkiem, bakteriach w paprykach, plastiku w pomidorach i sprawie w UOKIKu warto wydawać więcej aby klienci nie zauważyli tych problemów i postawić na inne elementy w reklamach