Reklama2019-01-31
3

Lidl wydaje dwa razy więcej na reklamy od Biedronki. Kaufland mocno w górę, Tesco w dół

KOMENTARZE (3)

WASZE KOMENTARZE

2 błędy w samym tytule artykułu - masakra

MMM2019-01-31 09:00
00

Jest indoor z jakimiś pomijalnymi liczbami, a nie ma internetu?

MB2019-01-31 10:38
00

nie dziwię się wydatkom Lidla, skuteczna strategia sieci po zeszłorocznych aferach z Ryneczkiem, bakteriach w paprykach, plastiku w pomidorach i sprawie w UOKIKu warto wydawać więcej aby klienci nie zauważyli tych problemów i postawić na inne elementy w reklamach

ewa2019-01-31 14:53
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas