Reklama2014-07-29
3

Lidl zadowolony z dwóch lat kampanii z Brodnickim i Okrasą. „Kulinarnie edukujemy klientów”

KOMENTARZE (3)

WASZE KOMENTARZE

Artykuł sponsorowany.

gość2014-07-29 07:24
00

Czy klienci Lidla to idioci, że trzeba ich edukować? Tytul obraża klientów. Lidl raczej inspiruje do gotowania...

Ogr2014-07-29 17:30
00

Czy czytelnicy WM to idioci? Komentarz obraża czytelników. "Inspiruje do gotowania"...

Ogr2014-07-31 00:09
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas