Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Lidl zadowolony z dwóch lat kampanii z Brodnickim i Okrasą. „Kulinarnie edukujemy klientów”
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
Artykuł sponsorowany.
Czy klienci Lidla to idioci, że trzeba ich edukować? Tytul obraża klientów. Lidl raczej inspiruje do gotowania...
Czy czytelnicy WM to idioci? Komentarz obraża czytelników. "Inspiruje do gotowania"...