Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
LinkedIn stawia mocniej na oryginalne treści. Buduje zespół do wspierania twórców
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (1)
WASZE KOMENTARZE
Czyli klasyka gatunku. Portal społecznościowy celuje w konkretną niszę aż w końcu do chodzi do ściany i postanawia się poszerzyć. Tak było z Facebookiem, który zaczynał jako portal dla studentów i absolwentów. Oczywiście nie mam nic przeciwko. Ponoć im większa konkurencja, tym lepiej.