Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Lotnisko Chopina w Warszawie chce przyciągnąć nowych przewoźników, obniżając ceny
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (2)
WASZE KOMENTARZE
Zmiana nazwy nawet sie nie udala - forsowanie wylacznie tej nic nie daje. Zakaz lotow nocnych, wysokie koszty(zobaczcie ile kosztuje parking), nastawienie na pasazera lubiacego luksus przy jego braku(potrafia dowozic wiekszosc pasazerow autobusami, gdy wolne rekawy) oznacza potencjalnie koniec.
Ratuje ich tylko sprawa ILSu na Modlinie i fakt, ze do Modlina nie mozna dojechac na karte miejska... Linie tradycyjne przestaly byc tradycyjne - vide kasowanie za kubeczek herbaty.
Chyba, ze znowu podatnik uratuje cos co stanie sie jakas grupa ratowania, czyli dziwacznym polaczeniem portu, linii lotniczej i kto wie czego jeszcze...
Poza tym jak poprawia tory, a nawet teraz lotnisko "na zachodzie" bedzie bardziej oplacalne dla najwazniejszej grupy docelowej pasazerow Okecia - czyli tych ktorzy leca daleko(bo loty do UK moze przejac spokojnie Modlin). Tutaj przy cenie biletu w tysiacach moze byc bardziej oplacalne wydanie 100-200 PLN na dojazd, zwlaszcza, ze lot z przesiadkami moze trwac i caly dzien niz bawienie sie w drobne polaczenia z Okecia. Ewentualnie Modlin i przesiadkowy do wazniejszych portow lotniczych...