Biznes2010-02-18
2

LPP chce poprawić wyniki w 2010 r. dzięki powrocie marży brutto do 60 proc.

KOMENTARZE (2)

WASZE KOMENTARZE

"Stale atrakcyjnym dla nas kierunkiem jest wschód czyli Rosja i Ukraina, ale na razie musimy czekać na poprawę i ustabilizowanie się tam sytuacji gospodarczej. Pozostałe rynki naszego regionu są zagospodarowane i nie widzimy tam dużego potencjału dla rozwoju marek LPP" - podsumował Pachla. - te słowa dobitnie pokazują jaką jakość ta spółka prezentuje ;)

Arek2010-02-19 00:00
00

Drogi Arku jak możesz tak oczerniac LPP na czele z Reserved!? LPP po prostu kieruje swoj asortyment tam gdzie jeszcze rynek nie zostal "zalany" przez różne sieci odzieżowe. Buduje sobie zatem w łatwiejszy sposób klientele, bo tam gdzie mniejsza konkurencja tam wieksze zyski, a w choćby Niemczech rynek jest już przesycony markami odzieżowymi.

Mateusz2010-02-19 23:31
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas