Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
LPP chce poprawić wyniki w 2010 r. dzięki powrocie marży brutto do 60 proc.
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (2)
WASZE KOMENTARZE
"Stale atrakcyjnym dla nas kierunkiem jest wschód czyli Rosja i Ukraina, ale na razie musimy czekać na poprawę i ustabilizowanie się tam sytuacji gospodarczej. Pozostałe rynki naszego regionu są zagospodarowane i nie widzimy tam dużego potencjału dla rozwoju marek LPP" - podsumował Pachla. - te słowa dobitnie pokazują jaką jakość ta spółka prezentuje ;)
Drogi Arku jak możesz tak oczerniac LPP na czele z Reserved!? LPP po prostu kieruje swoj asortyment tam gdzie jeszcze rynek nie zostal "zalany" przez różne sieci odzieżowe. Buduje sobie zatem w łatwiejszy sposób klientele, bo tam gdzie mniejsza konkurencja tam wieksze zyski, a w choćby Niemczech rynek jest już przesycony markami odzieżowymi.