Internet2018-11-21
5

Wpływy LPP z e-commerce wzrosły o 114 proc. do 460 mln zł. Głównie dzięki ograniczeniu handlu w niedziele

KOMENTARZE (5)

WASZE KOMENTARZE

To było do przewidzenia, ecommerce to był dla LPP strzał w dziesiątkę.

tijana2018-11-20 11:57
00

Fajnie, że polska firma tak się rozwija, zwłaszcza w branży odzieżowej. Widać, że zagranicą polskie marki też stają się coraz popularniejsze.

norton2018-11-20 13:07
00

Marki LPP stają się powoli znane w całej Europie, idą jak burza.

viki2018-11-21 11:58
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas