Biznes2019-04-12
5

Wpływy grupy LPP z e-commerce podwoiły się. 3,6 mld zł w sklepach Reserved, 1,1 mld zł w Cropp

KOMENTARZE (5)

WASZE KOMENTARZE

Spółka obrała właściwy kierunek już jakiś czas temu, sporo inwestują i to się jak widać opłaca.

Meszu2019-04-12 17:01
00

Ładnie. Już prawie w połowie Europy są sklepy polskiej firmy. W ogóle nasze odzieżówki coraz lepiej są odbierane zagranicą.

carlos692019-04-13 15:04
00

Na pewno musieli włożyć w ten sukces sporo pracy, takich wyników nie robi się od tak. W końcu zbierają plony swoich wcześniejszych działań.

eize2019-04-17 12:09
00
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniamiużytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosiodpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadomnas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
PracaStartTylko u nas