Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
Ludzki wzrok leczy rany w kampanii przeciwko przemocy domowej
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (3)
WASZE KOMENTARZE
Kolejne medialne kłamstwo. Przemoc domowa dotyczy po równi mężczyzn i kobiet, ale media klepią tylko o przemocy wobec kobiet.
Powinien powstać jakiś europejski zespół ds. przemocy w konkubinacie.
Niezła kampania. Pokazuje, że oprócz samej przemocy złem jest też niezauważanie jej, które prowadzi do poczucia bezkarności sprawcy i wrażenia ofiary, że jest sama i nikt jej nie może i nie chce pomóc.
Szacun za kreację.